| Descripció |
Autor |
Any |
|
1061 |
Parc Central, Botigues del |
Dep. Premsa. Mauri? |
2001 |
|
1062 |
Martí, Magda; única dona de la Guàrdia Urbana Montada de Tarragona |
Dep. Premsa. Mauri? |
2001 |
|
1063 |
Futbol. Nàstic-Ràcing de Santander. Primer partit de 2a divisió. A la imatge, els àrbitres i el capità Carles Castillejo |
Olívia Molet |
26/08/2001 |
|
1064 |
Futbol. Presentació del nou equip tècnic i de jugadors del Nàstic a 2a divisió. Parlament del nou president Josep Maria Andreu des de la gespa del Nou Estadi |
Olívia Molet |
26/08/2001 |
|
1065 |
Futbol. Ascens del Club Gimnàstic a 2a divisió. Afició del Nàstic donant suport a l'equip durant els play-off d'ascens a 2a divisió |
Dep. Premsa. Mauri? |
24/06/2001 |
|
1066 |
Portalet, Carrer. Engalanat amb una bandera de suport al Nàstic durant els play-off d'ascens a 2a divisió |
Dep. Premsa. Mauri? |
2001 |
|
1067 |
Sense títol |
Dep. Premsa. Mauri? |
24/06/2001 |
|
1068 |
Futbol. Ascens del Club Gimnàstic a 2a divisió. Celebració de l'ascens a la plaça de la Font. Assistència del president del club, José Luis Garcia; del vicepresident, Àngel Fernández, i de l'entrenador, Josep Maria Nogués |
Dep. Premsa. Mauri? |
24/06/2001 |
|
1069 |
Futbol. Ascens del Club Gimnàstic a 2a divisió. A les imatges, les autoritats a la tribuna del Nou Estadi. Artur Mas i Alejandro Fernández, acompanyats per l'alcalde Joan Miquel Nadal i el vicepresident del club, Àngel Fernández |
Dep. Premsa. Mauri? |
24/06/2001 |
|
1070 |
Futbol. Ascens del Club Gimnàstic a 2a divisió. A les imatges, el president del club, José Luís García, i el conseller Àngel Fernández sobre la gespa |
Dep. Premsa. Mauri? |
24/06/2001 |